Post by scentaltherssorte on Mar 16, 2022 9:01:00 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (ubegrænset ressource) ▞▞▞
▞▞▞ Brain Games 2022 version ▞▞▞
Afinstallerer
opløsningen er ikke kompatibel
Hvis du kan lide puslespil/hjerneteasere, er dette appen for dig!Den bedste hjerneforbedrende app, jeg nogensinde har brugt. Det er godt !
Det er meget svært at forstå
Brain Games Puzzle ixm
Opdaterede appen og nu virker den ikke. Kan ikke komme ind
Det er kvuhfoj.
Det træner dit sind og giver dig sjov, men der er nogle problemer, som at det gentager et spørgsmål igen og igen, men du kan downloade det
dette spil er rart for børn
Downloadede det på min galaxy note 3 den anden dag, og det var okay, men her er de problemer, jeg stødte på: nogle af instruktionerne var forvirrende... som om de kom fra en, hvis modersmål ikke var engelsk. Det kom jeg over, men når du først kommer til "test"-fasen, viser skærmen tomme blokke, hvor tallene skal være. RETS VENLIGST
Det er et must for alle, der ønsker at skærpe deres psyke. Det er offline og har en rangliste for at se, hvor du rangerer ingen annoncer, så hvad venter du på
DOOM Hành động lrp
Fantastisk! Spillene er vanedannende.. lige fra matematiske spil til hukommelse og syn.. Jeg tror, hvis du spiller dette længe nok, vil din iq udvikle sig til sidst.. leaderboardet er en fantastisk platform at konkurrere på.. men folkene i toppen har latterlige scorer!
Fornøjelig, men dårligt oversat til engelsk..også skal pengene ændres til andre typer valuta.
Jeg foretrækker at have valget mellem afslappet leg og tidsindstillet leg. Nogle gange kan jeg godt lide at presse mig selv; at udfordre mig selv i tidsindstillede eller stigende sværhedsgrader. Andre gange kan jeg bare godt lide at spille afslappet, uden at blive timet.
Det er affald
Vi kan intet forstå
Spillet er meget godt, men det, der virkelig er irriterende, er det faktum, at udviklere beder om adgang til min krypterede telefon for at se mine opkald. Dette er simpelthen uacceptabelt for mig. Spil er et spil, og det skal ikke bruges til at åbne min telefon for at snuse af den, der har 5 minutters tid. SPIL SLETTET NU.
Irriterende...jeg kan ikke engang spille 😑
Jeg nyder virkelig denne app. Jeg kan godt lide, at der er en række spil, der alle er udfordrende på deres egen måde. Jeg føler helt klart, at jeg arbejder min hjerne ud lol
dette er det bedste spil, jeg nogensinde er stødt på, når det kommer til puslespil
Pæn
Kedeligt sæt puslespil. Heldigvis giver den hyppige fremkomst af annoncer, ofte for langt bedre spil, en velkommen distraktion.
Det værste spil, jeg nogensinde har spillet. Dette spil fortjener ikke engang en enkelt stjerne, og oven i købet bliver det ved med at fortælle at bedømme dem. Ubrugelig😤
Fantastisk spil med mange forskellige gamemodes og måder at spille på. Der er ingen grund til at betale penge for at få en god oplevelse, og øvelserne føles virkelig nyttige. Absolut anbefale. Dog flere annoncer.
Får mig til at føle mig stiv, må gøre det oftere...😒
Plz plz plz Tilføj rupier i eksakt ændringsspil
Det er godt at udvikle sindet
Ikke dårligt
Største klage: annoncer dækker bunden af skærmen! Nogle gåder kunne ikke fuldføres.
Nogle må have en form for aritmetisk mønster, men kan ikke blive helt endnu... Jeg kan godt lide det, har brug for lidt mere visuelle huskespil.
God app. nyttige funktioner til gratis version
Sjovt og udfordrende
Det var så kedeligt
Det er smukt. Tak.
20-11 er 9, ikke? 7×3 er 21, ikke? Dette spil fik mig point, fordi det sagde, at disse (og mange flere) svar var forkerte. Når de er klart rigtige.
Spil er så gode og forbedrer også dine matematiske og andre færdigheder.
Denne app har været min favorit i 5 år. Det bedste er en bred vifte af spil i en enkelt app.
Sjove spil, holder min hjerne i gang med en højere kapacitet. Elsker denne app 💘
Blokke bliver ved med at dukke op i stedet for tal. Kan virkelig godt lide spillet, men umuligt at spille, når du ikke ved, hvad tallene er....opdateringen er lavet, og den fejler stadig.
Men keder sig
Du
Beskrivelserne er vage på grund af dårligt engelsk. Leaderboards er hacket. Og det nøjagtige ændringsspil er i euro.
Multispil i én pakke
Brain Games Tankenötter xbr
Elendig.